En kommentar som håller måttet
Centralstationen, Göteborg
Tjej ~18: Men fan vad dum du är, den dörren är avstängd!
Kille ~18: Hur ska jag veta det? Det står ju bara ett A4-papper som skylt att den är avstängd.
Tjejen: Det var ju ändå ett ganska stort A4.
Publicerat den 28 januari, 2008 kl. 15:03 under Göteborg av Jennie
Kommentarer: 109 -
Jag valde att plocka bort den förra tjuvlyssningen då flera människor tyckte att den tog upp ett ämne som fortfarande var känsligt. Istället får ni hålla till godo med denna.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:04Skönt att veta att ni tar till er av läsarnas åsikter. Starkt
måndag 28 januari, 2008 @ 15:15Vill man komma över hemska händelser så är humor det enda sättet! Dåligt av dig Jennie :( Lite besviken faktiskt :/
måndag 28 januari, 2008 @ 15:16Vad var det för nått? Klipp in!
måndag 28 januari, 2008 @ 15:24Förra tjuvlyssningen var ju en av årets roligaste! Gulligt att några tror att man gör lidandet mindre för folk genom att stigmatisera 8-åringar. Om man skyddar folk mot allt som kan göra folk upprörda så blir alla glada :)
måndag 28 januari, 2008 @ 15:26Att det fortfarande finns folk som vill att man cencurerar humor är intressant.
Det mest irriterande är ju dock att vissa av oss aldrig kommer få veta vilken tjuvlyssning det var, eller vilket ämne den handlade om.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:27Ontopic:
"Det var ju ändå ett ganska stort A4."
Haha, det gjorde min dag.
Oftopic:
måndag 28 januari, 2008 @ 15:29Ronnie #2: Starkt vore att inte dra tillbaka en publikation för att en väldigt liten andel människor tycker att andra människor inte ska kunna läsa den.
Den handlade om Hagamannen o var inte så rolig ändå =P Ingen miss direkt=)
måndag 28 januari, 2008 @ 15:35Jag hade problem med den här tjuvlyssningen, då jag har ett starkt band till A4-ark. Ta bort den här nu.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:37Ja, nu vart jag också as-sugen att veta vad den förra var för något. Borde det inte finnas en "Tabu" kategori som kännsliga läsare kan låta bli att kolla in i, så vi andra slipper drabbas.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:38den borttagna lyssningen tog läsarna med storm*
måndag 28 januari, 2008 @ 15:39.
.
*våld
Den förra tjuvlyssningen tog upp Hagamannen och jag kan förstå att det fortfarande är "omtålig mark". Angående borttagningen av denna så finns det säkert lika många åsikter som det finns besökare. Flertalet av de kommentarer som kom in tyckte dock att den var en aning obehaglig vilket jag förstår och respekterar.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:39Som vanligt, både tjuvlyssningen och rubriken är toppen.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:41Jag skulle inte vilja se tjuvlyssnat-crew som styrande politiker :( Än mindre som diktatorer…
måndag 28 januari, 2008 @ 15:43Tramsigt att ta bort den förra, den anspelade knappast på någat av hans brott, barnen vet nog inte ens vem han är.
Överkänsligt och gnälligt tycker jag, speciellt som att den som klagade tog illa vid sig 'å andras vägnar'.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:44Som att ta illa vid sig varje gång hagamannen nämns i media.
hahaha..den nu borttagna var ju kanon. synd om er som missade den..hohoho, va kul den var..
måndag 28 januari, 2008 @ 15:48Vem var dummast?
måndag 28 januari, 2008 @ 15:50# MickeyMouse: Har kanske inte med antalet att göra utan känslor hos mäniskor. Respektera det och du blir kanske lite mer människa själv.
måndag 28 januari, 2008 @ 15:54Ang. Hagamannen tänker jag främst på hans barn, hur skojsigt tycker de att det är, liksom? För dem är inte sånt humor, för dem är det ju tragedi. Annars tycker jag man ska kunna skämta om det mesta. Om både små och stora A4-ark faktiskt. :-D
måndag 28 januari, 2008 @ 15:54Den var ju asrolig… Tur jag hann se den innan censuren hann rädda de känsliga…
måndag 28 januari, 2008 @ 15:58Synd när till och med fristaden internet censureras, men men.
måndag 28 januari, 2008 @ 16:04"Angående borttagningen av denna så finns det säkert lika många åsikter som det finns besökare."
Shit vilken klyscha. Det var fel att ta bort tjuvlyssningen, att det finns olika åsikter ändrar inte på den saken.
måndag 28 januari, 2008 @ 16:11Den med Hagamannen var kass… Skönt att den försvann, inte för att den var stötande, utan för att den helt enkelt inte var kul, intressant, rolig, osv.. (Vad det nu är för krav.)
måndag 28 januari, 2008 @ 16:26heheh så trög alla a4 papper är ju lika stora om de hade varit wett stort a4 papper hade de ju varit a5 eller a6 typ så jävla trött blir man på sånt folk som inte kan ett piss!!
måndag 28 januari, 2008 @ 16:27Wonderful tjuvlyssning!!!! Gjorde min kväll!
måndag 28 januari, 2008 @ 16:40kurt: jag har två a4 hemma och de har olika storlek. Jag har iofs klippt i det ena, men ändå, det är ändå mindre än det andra. och det ena är rött och det andra vitt. jag tror a4 mest är en benämning, typ latin för "papper som passar bra att rita och skriva på" eller nåt (och nej, the jurg nappar inte på det uppenbara betet).
måndag 28 januari, 2008 @ 16:45Kurts inlägg var bäst idag.
måndag 28 januari, 2008 @ 16:49Kurt: Vilken tur att du förklarar för oss då.
måndag 28 januari, 2008 @ 16:52#24, du är bra rolig kurt, om ett papper ska vara större än ett A5 så är det ett A5 eller A6? humor, humor.
angånde den borttagna tjuvlyssningen så vill jag läsa den!
måndag 28 januari, 2008 @ 16:52riktigt fånigt att ta bort och censurera, jag trodde bättre om er på tjuvlyssnat.
USCH!
kurt: Ja, verkligen. Särskilt folk som tror att a5 är större än a4.
måndag 28 januari, 2008 @ 16:56Som herrfeminist är jag mycket glad över att inlägget om Hagamannen togs bort. Det är bara mansgrisar som våldtar kvinnor, och mansgrisar tolereras inte. Hagamannen var en mansgris och skall därför inte få nämnas på tjuvlyssnat utan att jag blir gnällig. Nu slipper jag bli gnällig och blir istället glad. Good job crew!
måndag 28 januari, 2008 @ 16:59Det är ungefär som när en kompis till mig frågade hur fort sekundvisaren på min klocka gick…
måndag 28 januari, 2008 @ 17:09vilket jävla gnäll, men jurg, om du klipper i ett a4 papper så är det ju inte lägnre ett a4 utan mer a3.99999 eller de beror på hur mycket du har klippt….retards
måndag 28 januari, 2008 @ 17:12Tråkdata från en som pysslat för mycket med papper och CAD
A6 – 105×148 mm
A5 – 148×210 mm
A4 – 210×297 mm
A3 – 297×420 mm
A2 – 420×594 mm
A1 – 594×841 mm
A0 – 841×1189 mm
2A0 – 1189×1682 mm
4A0 – 1682×2378 mm
Den som hittar systemet inom en timme vinner en valfri kotte från skogen.
måndag 28 januari, 2008 @ 17:14On topic: För undvikande av att fler går in i dörren kommer denna nu att flyttas.
måndag 28 januari, 2008 @ 17:14Ett A4 papper skall vara 210×297 millimeter, men eftersom måtten enligt ISO 216 har en tolerans på 1,5 millimeter så är det inte omöjligt att ett A4 ark är större än ett annat. Däremot är det knappast troligt att någon skulle kunna märka skillnaden utan hjälp av ett mätverktyg.
Off topic: Alla vet ju att februari är den kortaste månaden i på året i Sverige. Men vilken är den längsta?
måndag 28 januari, 2008 @ 17:18#26, jurg: Hahaha!! Det var det absolut roligaste kommentaren, och dissen, jag läst på länge..
måndag 28 januari, 2008 @ 17:18det är jäkligt dåligt av er att nämna göteborg sådär. det är inte direkt "nära" men ändå. som stockholmsbo tar man lätt illa upp. och Centralstationen, det får en direkt att tänka "world trade center", och det känns inte heller jättekul att skoja sådär om. FYRA flygplan gick sönder den dagen, hur tror ni de känner sig?
måndag 28 januari, 2008 @ 17:20skönt att jag undvek att skriva att de inte tyckte det var störtkul…
måndag 28 januari, 2008 @ 17:21alltså jurg, tack för att du får mig att skratta, du är uppskattad! =D
måndag 28 januari, 2008 @ 17:35det jurg skriver är fan det tråkigaste jag hört, skaffa humor gott folk. och sen kan ni läsa de uffe skrev!!!!JAG HADE RÄTT NI HADE FEL HAHAHAH SOPOR
måndag 28 januari, 2008 @ 17:40lol på allas kommentarer!
kee up the good work tjuvlyssnat-crew.
måndag 28 januari, 2008 @ 17:53kurt är lite bakom flötet tror jag
måndag 28 januari, 2008 @ 17:59Kurt – sedan när blev 105×148 mm eller 148×210 mm större än 210×297 mm?
Apropå systemet; långsidan på A6 blir kortsidan på A5, A5's långsida är dubbla A6's kortsida och så vidare uppåt… ungefär… eller hur?
måndag 28 januari, 2008 @ 18:05@ #34 Uffe
Tråkdata från en som växt upp vid ett pappersbruk:
Ett liggande A3 har samma mått som två stående A4, placerade långsida mot långsida, och så vidare.
Är det säkert att jag får ta vilken kotte jag vill?
måndag 28 januari, 2008 @ 18:12kurt hur kan du påstå att du har rätt när du t.o.m hänvissar till nån som faktiskt skrivit rätt
A5 och A6 är inte papper större än A4
de enda större än A4 är A3,A2,A1,A0 och ännu stora bitar urklippta av nämda :)
#36 Kaos: oktober :)
måndag 28 januari, 2008 @ 18:17lär man sig inte redan i relativt tidig ålder att A1 är större än tex A5? Dvs högre siffra = mindre papper? ett A4 kan således aldrig klippas till A3.999…
måndag 28 januari, 2008 @ 18:18Freddie avstå från kotten! Du kanske dödar en ekorre!
måndag 28 januari, 2008 @ 18:48Lärarstuderande var först, ut i skogen och plocka en kotte.. precis vilken du vill. Och som tröstpris till Freddie, en valfri grankotte från närmaste skog.
måndag 28 januari, 2008 @ 18:58Uffe: Alla har 1:√2 bildformat (dock avrundat).
måndag 28 januari, 2008 @ 19:05jurg är humor ;D
måndag 28 januari, 2008 @ 19:10#36 Oktober var är 1h längre än alla andra månader med 31 dagar år 2007 eftersom vi backade klockan till normaltid under oktober men gick in i oktober med sommartid.
måndag 28 januari, 2008 @ 19:13Jurg, om man skulle vilja stalka dig lite grann, hur går man då tillväga?
måndag 28 januari, 2008 @ 19:14Mata inte trollet.
måndag 28 januari, 2008 @ 19:27En A0:a transparang (jag vet hur det egentligen ska stavas) på 80-talet gav somliga astma för livet. Ammoniak.
måndag 28 januari, 2008 @ 20:00A0 menar jag
måndag 28 januari, 2008 @ 20:03#54 Happymealungen, troll ska väl också leva! Fortsätt mata trollet allihop!
måndag 28 januari, 2008 @ 20:11Tyckte det var dåligt av er att ta bort tjuvlyssningen. Då skulle ni inte ha lagt ut den från första början. Antingen lägger man ut den, eller så gör man det inte.
måndag 28 januari, 2008 @ 20:23Aaaarrrgh! Noll! Varför går det inte att skriva en normal nolla här?
måndag 28 januari, 2008 @ 20:33VA!! Tog ni bort den bra? sen när har ni låtit sånt stoppa er? DÅLIGT, tycker jag. *faktist lite chokad och besviken* Och den här ersättaren var ju.. bra. Eller? Nää fyy
måndag 28 januari, 2008 @ 20:56Allt är relativt.
måndag 28 januari, 2008 @ 20:56Två A4 behöver inte nödvändigtvis vara lika stora. Men så länge de har relativt lika hastighet och betraktaren färdas relativt lika snabbt i en relativt liknande riktning som dem borde denne inte märka någon större skillnad dem emellan.
Tack Jennie,och för er som tycker det är löjligt att ta bort lyssningar pga ämnen:
måndag 28 januari, 2008 @ 21:24Inom stand up komik så kan det skämtas om t.ex. politiker,invandrare,fattiga,rika osv.
Däremot hör man väldigt sällan talas om handikappade.
"Har ni hört om han i rullstol som rulla in på Pressbyrån?"..nej,det gör man inte,helt enkelt. Precis som swastikan är ömtåligt(fortfarande!),så kommer Hagamannen vara en het potatis ett bra tag.
31 sure sture: Som frufeminist tycker jag att man kan hänga ut mansgrisar och skratta åt dom. Kvinnogrisar också.
34 Uffe: Inte ge bort mina kottar!!
måndag 28 januari, 2008 @ 21:31#61 hade någon ett prov på relativitetsteroin i skolan idag?
måndag 28 januari, 2008 @ 21:3457: Freak-nånting… vad äter troll?
måndag 28 januari, 2008 @ 21:37Mata gärna mej istället! jag gillar pizza och pasta och ja, det mesta bara det är vegetariskt.
J: för tillfället får man dyka upp i eskilstuna då jag är där på jobb i veckorna. annars skriver man till sambandscentralen: the_jurg@hotmail.com
måndag 28 januari, 2008 @ 21:47Marie Då ni redan har haft en tjuvlyssning som har involverat ordet Hagamannen (Tror t.o.m. den finns med i eran första bok) så förstår jag absolut inte varför den förra togs bort. Jag är själv från Umeå och här uppe behöver vi inte alltid vara så jäkla politiskt korrekta.
måndag 28 januari, 2008 @ 22:12Jag höll nästan på att springa in i den glasdörren i natt.
måndag 28 januari, 2008 @ 22:19Jag tycker barnet med Hagamannen var skojig. Fast A4:or (heter det så i plural?) är rätt roliga de också.
måndag 28 januari, 2008 @ 22:43Tjuvlyssningen är bra, kommentarerna ännu bättre. Vet inte vem som är min favorit. Ni är alla rätt söta. :)
måndag 28 januari, 2008 @ 22:56Jag håller med #58. Det var väl självklart att folk skulle klaga på tjuvlyssningen så ifall ni är måna om att inte göra någon ledsen borde den inte ha lagts ut alls.
måndag 28 januari, 2008 @ 23:11#36 skrev:
Off topic: Alla vet ju att februari är den kortaste månaden i på året i Sverige. Men vilken är den längsta?
Jag svarar:
September, enda månaden med nio bokstäver…
Inväntar vinsten Kaos!!!
måndag 28 januari, 2008 @ 23:20Go Kurtan! hahaha så jävla kul (ger mig fan på att "kurt" är jurgs pseudonym)
#69 "Fast A4:or (heter det så i plural?) "
A4 papper. Ett papper, flera papper. = Ett A4 papper, flera A4 papper.
tisdag 29 januari, 2008 @ 00:48Grattis till #46 Mattias som var först och till #52 Mås som får ett hedersomnämnande för förklaringen. Gå ut i och leta upp valfri kotte :)
För att #72 ”Årets mest sponsrade rubrik” skulle haft rätt skulle maj varit den kortaste månaden, men i frågeställningen framgick det att det var februari. Svaret ”september” kunde varit rätt om reglerna för sommartid i Sverige hade varit samma som mellan 1980-1995.
Nedan visas en lista på hur långa de olika månaderna är. Notera att juni och december kan vara en sekund kortare eller längre än normalt på grund av skottsekunder. Mellan 1972-2005 har totalt 23 skottsekunder införts (9 i juni och 14 i december, alla positiva)
672h – 696h: februari,
720h: april, september, november,
720h ± 1s: juni,
743h: mars,
744h: januari, maj, juli, augusti,
744h ± 1s: december,
745h: oktober
Den kortaste månaden hittills i Sverige är februari 1753 som bestod av endast 17 dagar. Orsaken är att man detta år bytte till den Gregorianska kalendern.
tisdag 29 januari, 2008 @ 02:13WHAHHHHAHAHA
jag har ett ännu större a4 i min skrivare, tom dubbelt så stort!
tisdag 29 januari, 2008 @ 02:19Det spelar väl ingen roll vart man bor? Alltså, ni som inte förstår varför det är känsligt att skämta om Hagamannen, tror ni det är för _hans_ skull? Återigen, han har barn som inte rår för det här. Föreställ er att det varit er pappa/bror/son. Tror de har de nog jävligt ändå faktiskt.
tisdag 29 januari, 2008 @ 08:13hahhaa är ni goa eller??!?!?!A10 är dom största papperna sen A9,A8,A7,A6 osv. A1 är ju sånna papper man har när man ska kolla på micro små saker!!SKÄRPNING NU SVERIGE!!NI ÄR JU LIKA DÅLIGA PÅ ATT STAVA OCH HA RÄTT SOM JURG ÄR PÅ ATT VARA ROLIG!!alltså ni kan VERKLIGEN INTE stava eller ha rätt.
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:09Det är åtminstonne tre till här som läser FoF.
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:09För er som inte läser den så var årets längsta månad med i senaste nummrets kunskapstest.
Kurt, är du Kurt Olsson eller en wanna-be?
Snälla Kaos, finns det någon kort förklaring till hur det kan skilja en och två timmar mellan månader som har lika många dygn? Kommer inte att kunna tänka på nåt annat förrän jag får veta. :-D
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:10P.S LYSSNA INTE TILL JURGS KOMMUNISTPROPAGANDA!!han vill oss inte väl:(
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:15Tack Tristan,du är säkert söt du också,men..vart är Isolde?
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:53Tobias: http://youtube.com/watch?v=re0vULHixL0 =)
tisdag 29 januari, 2008 @ 09:56Men jösses karo, det finns väl barn/föräldrar/syskon som kan kopplas till alla kriminelle/tragiska/olyckliga händelser.
tisdag 29 januari, 2008 @ 10:01Då skulle man ju inte få skämta om någonting. Hur kul skulle det vara?
Vilket gnäll om att de tog bort en tjuvlyssning, ibland kan det vara god smak att inte publicera en viss grej på sin site, big deal. Det är väl många tjuvlyssningar som aldrig pubilceras alls. Skaffa något viktigt att uppröras över.
Längsta månaden är november! Den tar ju aldrig slut!
tisdag 29 januari, 2008 @ 10:17@76: Ååh vi kan ju inte ha några tjuvlyssnat om två blåsta blondiner på 7:ans buss. Min syrra åker på den. Ånej ånej !
tisdag 29 januari, 2008 @ 10:20Känns som jag har missat en ordentlig tjuvlyssning. Men det finns ju många kvar.
Trist att ni tog bort tjuvlyssningen. Är det inte ni som påpekar gång på gång att tjuvlyssningarna måste inte vara roliga utan kan även vara tragiska?
tisdag 29 januari, 2008 @ 10:23+
Detta känns så typiskt svenskt på nåt vis. Om någon blir kränkt, ja då måste man genast böja sig.
+
Hagamannen är fortfarande en het potatis? Ok, men låt oss då aldrig ha tjuvlyssningar som nämner
1. förintelsen
2. terrorism
3. guantanamo
4. knutby
5. stureplan
etc etc etc. För det finns utan tvekan någon där ute som fortfarande mår dåligt av dessa saker.
+
Det finns inget här i världen som inte minst en person känner sig kränkt utav. Jag säger till dom som kände sig upprörda, titta bort. Ingen har tvingat er att kolla varje tjuvlyssning. Finns gott om tjuvlyssningar på sajten som jag anser är smaklösa/dåliga/förolämpande, men inte fan begär jag att de ska tas bort.
+
Om ni inte gillar den, lämna en kommentar and be done with it.
marcus (#67): you talkin' to me? jag är inte inblandad i det här. jennies tjuvlyssning, jennies beslut.
tisdag 29 januari, 2008 @ 10:4222,3 år, så lång tid tar det innan något tragiskt är roligt och
man får skratta åt det. Så är det bara, så det så..
Källa: South park, Jared has aides
tisdag 29 januari, 2008 @ 14:16undrar om inte kurt heter svensson i efternamn…
tisdag 29 januari, 2008 @ 14:32Jaja, ankakanka, jag klarar mig alldeles utmärkt utan att skratta åt sånt som så pass säkert sårar någon i andra hand oskyldigt drabbad, det finns ju HUR mycket som helst annat att skratta åt? Såna där känsliga saker kan man väl skämta om på mindre publika ställen än internet/TV/radio/tidningar i så fall? Vad är det för fel med lite medmänsklighet?
tisdag 29 januari, 2008 @ 15:21#72: Ubbelubb, jag har inte läst FoF på år och dar.
#79: karo: Kort förklaring: Sommartid. Lite längre förklaring: Med de regler som nu gäller går Sverige (och större delen av Europa) över till sommartid den sista söndagen i mars, vilket innebär att klockan ställs fram en timme och detta dygn blir då 23h långt. Den sista söndagen i oktober ställs klockan tillbaka en timme, vilket gör att det dygnet blir 25h långt.
tisdag 29 januari, 2008 @ 16:12Men det är ju Gyllene snittet som är HELA grejen! Att kortsidan på ett a4 är lika med långsidan på ett a5 är ju liksom bara en del i det coola.
tisdag 29 januari, 2008 @ 16:20Jo karo , du förstår att alla skrattar inte åt samma saker. Det har ingenting med medmänsklighet att göra. Det har med humor att göra. En del har det en del inte.
tisdag 29 januari, 2008 @ 16:28Hon menade säkert bara att texten på pappret var skriven med stora bokstäver.
tisdag 29 januari, 2008 @ 21:10Fick ni lika många klagomål på tjuvlyssningen som på att ni tog bort den? Jag håller med #86. Ska man ta bort känsliga grejor så ska man inte ha nåt känsligt alls. Det finns alltid tjuvlyssningar som folk tar illa vid sig av, det var väl risken ni tog när ni startade sidan. Har ni lagt ut tjuvlyssningen så ska tjuvlyssningen ligga. Är den så jävla farlig så borde ni ha sett det själva innan ni lade ut den.
tisdag 29 januari, 2008 @ 21:12Jag röstar för att ni publicerar den igen. För yttrandefrihetens skull. ;)
Fuck yeah, #95
tisdag 29 januari, 2008 @ 22:35Tack Kaos, jag tänkte faktiskt på det där med sommartid men hade för mig att vi fixade det där i april. *S*
onsdag 30 januari, 2008 @ 07:5386 och 95: exakt, och även de som blir tjuvlyssnade på kanske tar illa vid sig av att bli uthängda på internet och skrattade åt…
onsdag 30 januari, 2008 @ 20:33#98, ja gud ja! Tänk alla stackare som blivit tjuvlyssnade på och sedan blir kallad "idiot" av 50 personer. Usch!
onsdag 30 januari, 2008 @ 23:35#99 och #98; de personerna är trots allt anonyma, så den jämförelsen haltar ju rejält. Om jag säger att jag har läst alla tjuvlyssningar och det här var första gången nånsin jag tyckte att det var kränkande mot specifika personer, förstår ni då?
torsdag 31 januari, 2008 @ 07:53jag tror gud känner sig kränkt. nu tror alla att han/hon bara sitter och läser tjuvlyssnat istället för att skapa nya arter, orsaka naturkatastrofer och annat.
torsdag 31 januari, 2008 @ 08:42100 karo: min döda hund ringde. Han vill ha sitt namn tillbaka (han känner sig kränkt).
torsdag 31 januari, 2008 @ 10:39#102 jurg; Hälsa vovven att jag inte tycker det är tillräckligt kränkande för honom eftersom han är just en hund och inte ett människobarn. ;-)
torsdag 31 januari, 2008 @ 11:09104 karo: han är inte en hund, han VAR en hund. förresten hade det varit lite konstigt att ha ett litet människobarn som husdjur, men alla är vi olika.
torsdag 31 januari, 2008 @ 12:28Nä tack, nu lämnar jag den här sandlådan. Tjipp!
torsdag 31 januari, 2008 @ 13:55#100 hunden; Hur kan du tro att jag kan förstå när jag inte ens fick läsa skiten?
#101: Jag lämnade den här världen för längesen, enda kontakten nuförtiden är genom internet.
Jag tycker ni är söta som sandlådsbråkar!
torsdag 31 januari, 2008 @ 18:18kurt, men seriöst, A8, A9, A10? sist jag kollade är ett A5 mindre än ett A4.
tisdag 22 juli, 2008 @ 20:36I wanna show you something,
söndag 27 juli, 2008 @ 21:29Men herregud, att ni ORKAR! Ert tjat om huruvida man skulle tagit bort tjuvlyssningen eller inte är ju precis lika meningslöst som hur stort ett A4 är. Har ni inget VIKTIGARE att diskutera..?? Människor lever i diktaturer där de blir tillfångatagna och mördade för att de inte tycker precis som staten, och ni gnäller för att en tjuvlyssning blev cencurerad? Om Jennie har gjort bedömningen att enskilda människor kan ta illa vid sig så är det säkert en riktig bedömning. Det kanske inte ens var en ROLIG tjuvlyssning, ni är ju bara intresserade av den för att ni inte kan få den. Hur jävla självupptagna ÄR ni egentligen? "Buääh, vi missade en tjuvlyssning!".. SKÄRPNING!
fredag 29 augusti, 2008 @ 00:57