Inte ens dagens mobiltelefoner är idiotsäkra

Clas Ohlson, Solna

En man ~40 står vid en hylla och pratar i mobiltelefon. Han förklarar ett tekniskt problem för någon i andra änden.
Mannen: Jo, det kan vara glapp i stiftet eller något. Du får skruva isär den och kolla, men det kan du inte göra nu för då bryts samtalet.
Kort paus.
Mannen: Hallå, hallå…

0 thoughts on “Inte ens dagens mobiltelefoner är idiotsäkra

  1. Philip says:

    Been there done that…

  2. k says:

    det är skitbra att ni numer är tre. det uppdateras ju för fulla muggar nuförtiden! härligt fortsätt så! :D

  3. julia says:

    hahahahah, denna var kul :D hyfsad rubrik också :)

  4. I says:

    haha det är rätt! ;) påminner om mig själv för nåt år sen, pratade i mobilen med headset; ”vad händer om man tar ut den här stora platta saken som ser ut som ett batteri? ” *klick*

  5. Klas says:

    Jag tycker att det uppdateras mindre än förut. Men det kan ju bero på att Gloria är borta, hon har väl inte postat en enda tjuvlyssning sen Jennie kom.

  6. Antiie says:

    Haha :D oväntat att han skulle börja pilla på en gång

  7. Mr Ko says:

    gjort samma sak med telia-supporten. då kände man sig rätt dum :)

  8. Patric says:

    Älskar tjuvlyssningen och älskar rubriken ännu mer! ^^

  9. Magnus says:

    Låter precis som Glocalnets support, fast där blir man tvingade att plocka isär å sen sätta sig i ytterligare en telefonkö.

  10. Mia says:

    Jag kunde inte låta bli att fnittra. :> Rubriken var bra också.

  11. Christian says:

    haha… vilken duktig snubbe…

  12. Damon says:

    K&Klas: Ni har fel bägge två =)
    Vi går på exakt samma schema som tidigare. 3+1 på vardagar och 2+1 på helger. Lägg märke till att tiderna är nästan alltid detsamma på vardagar.
    Magnus: Hah, det där gjorde min dag…

  13. Martin says:

    Lysande rubrik. Lysande.

  14. oskar says:

    vad är det för stad på bilden på startsidan?

  15. Greger Seger says:

    Det är så härligt med folk som inte kan och då ber om råd men sedan väljer att inte lyssna på allt man säger. Eftersom dom inte vet vad dom håller på med så måste det vara så att dom väljer bort vissa delar godtyckligt eller bara lyssnar på första halvan. Någon uppskattning av relevans görs inte. :-)

  16. sofia says:

    bästa rubriken av jennie! har varit lite skeptisk mot henne men denna var verkligen skön, kul! :D

  17. Johannes says:

    Haha, alla vi som faktiskt jobbar med just adsl support tror jag tycker denna är extra rolig :P Detta händer mig ett par gånger om dagen

  18. PH says:

    Hm, något liknande har hänt mig.. Jag hjälpte mig helt otekniska mormor att installera ett nytt 56k-modem och testade det under supportsamtalet… Det bröts, minst sagt. :P

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *